چرا اسامي بازيکنان سرباز را امروز اعلام کردند؟
کلوپ هوداران فوتبال
چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : Mohammad

چرا اسامي بازيکنان سرباز را امروز اعلام کردند؟


سرپرست تيم فولاد خوزستان گفت: چرا سازمان ليگ اسامي بازيکنان سرباز را امروز و در آستانه آغاز ليگ اعلام کرد؟


در حالي که گفته مي‌شود 21 بازيکن ليگ برتري به دليل اينکه دوران خدمت سربازي را نگذرانده‌اند از حضور در مسابقات فصل پيش رو محروم هستند، باشگاه‌ها از جمله فولاد خوزستان که بيشترين بازيکن را در فهرست منتشره دارد تاکيد مي‌کنند سازمان ليگ هنوز به صورت رسمي چيزي به آنها اعلام نکرده است.

حسين ابن‌قاسم سرپرست سرخ‌پوشان اهواز در گفت‌وگو با تسنيم در اين باره اظهار داشت: امروز از سازمان ليگ تلفني با ما تماس گرفتند و عنوان کردند 4 بازيکن فولاد نمي‌توانند در بازي مقابل تراکتورسازي به ميدان بروند.

وي افزود: وقتي درباره ابلاغ سازمان ليگ از باشگاه سوال کردم گفته شد هيچ نامه‌اي از سازمان ليگ به دست باشگاه نرسيده و وقتي دوباره اين موضوع را به سازمان ليگ منعکس کردم، فهرست 21 بازيکني که مشکل نظام وظيفه دارند در برخي رسانه‌ها منتشر شد.

سرپرست تيم فوتبال فولاد يادآور شد: چرا بايد چنين موضوعي تنها 24 ساعت قبل از بازي‌هاي ليگ اعلام شود؟ فولاد و بسياري ديگر از تيم‌ها به شهرهاي ديگر رفتند تا با حريفان خود بازي کنند آن وقت به يک باره چنين بحثي را مطرح مي‌کنند.

وي ادامه داد: بحث کارت پايان خدمت و معافيت بازيکنان دست چه کسي است که 24 ساعت مانده به بازي چنين مجازاتي را در نظر مي‌گيرند؟ مگر باشگاه‌ها در اين ميان مقصرند که ضربه بخورند؟

ابن قاسم تصريح کرد: همانند بحث قرارداد بازيکنان مي‌توانستند اين موضوع را هم يک ماه پيش اعلام کنند. چرا زودتر از اين به فکر چنين مسئله‌اي نيفتادند؟ آيا غير از اين است که برخي باشگاه‌ها در اين ميان گوشه رينگ مي‌افتند و اذيت مي‌شوند؟

وي افزود: يک ماه پيش اعلام مي‌کردند اين بازيکنان نمي‌توانند بازي کنند تا ما بازيکنان ديگري بگيريم. اين معادله‌اي که سازمان ليگ نوشته را نمي‌توان به هيچ زباني ترجمه کرد. چرا که در معادله سازمان ليگ، دو به اضافه دو برابر با پنج مي‌شود.

سرپرست فولاد تاکيد کرد: اين شرايط تمامي باشگاه‌ها را به تشنج کشانده است. تمامي باشگاه‌هاي ما سوار بر يک کشتي هستند که مشخص نيست ناخداي آن مي‌خواهد به کدام سمت برود؟

ابن قاسم درباره احتمال بازي نکردن فولاد مقام تراکتورسازي تاکيد کرد: ما واقعا از اين تصميم شوکه شده‌ايم و ضربه خورده‌ايم اما قطعا مقابل تراکتورسازي به ميدان خواهيم رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

----------------- ...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
----------------------- خرید صابون کوسه ------------


cache01last1406727836